Ця вправа остаточно закріплює вміння дитини працювати з досить великими числами, виконуючи дію віднімання по розрядах. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання новий приклад віднімання у стовпчик. Цей формат використовується для того, щоб учень міг з легкістю співвідносити цифри у різних числах, що належать до одного й того самого розряду. Деяких цифр бракує – на їхньому місці порожні клітинки, які й має заповнити учень у ході виконання цієї вправи. Щоб це зробити, треба уважно проаналізувати приклад та побачити, як повʼязані між собою цифри у кожному елементі виразу. Скажімо, якщо цифра, яка позначає розряд десятків у зменшуваному, пропущена, треба просто додати аналогічні цифри у відʼємника та різниці, щоб дізнатись, який символ має бути на порожньому місці. Таким чином діє звичайне правило пошуку невідомих елементів у випадку з відніманням, просто це правило застосовується до окремих цифр. Якщо ж, скажімо, треба знайти цифру, що позначає десятки у відʼємника, але аналогічна цифра у зменшуваному менша, ніж у різниці, значить до неї треба ще додати одиницю. Наприклад, при відніманні від «456» числа «162», різницею буде «294», бо розряд десятків розглядається не як пʼятірка, а як пʼятнадцять – щоб можна було відняти цифру «6». Коли учень робить приклад повним і завершеним, то проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.