Учень дуже часто використовував ілюстрації до дробів, які мали вигляд кругів, що були розділені на сегменти різного кольору. Загальна кількість сегментів відповідала числу, яке знаходиться на місці знаменника і означає те, на скільки частин поділили ціле, тобто одиницю. А число сегментів, які мали інший колір, означало число, яке було на місці чисельника, котрий в свою чергу виражав кількість частин цілого, яку треба було відділити від цілого. У ході роботи над цим завданням дані ілюстрації будуть не допоміжними інструментами. Натомість саме коло них буде обертатись механіка виконання вправи. на екрані перед дитиною міститься зображення кількох таких малюнків. Всі вони різні, всі відрізняються як кількістю сегментів, так і числом тих з них, котрі позначені іншим кольором, ніж більшість. Під ними знаходяться дроби, але вони не відповідають цим малюнкам. Учень має розташувати дроби так, щоб вони співпадали за значенням зі своїми ілюстраціями. Для цього необхідно, аби дитина правильно розуміла взаємозвʼязок чисел у дробі, а також сегментів різного кольору на кожному малюнку. Коли дитина перемістить дроби до своїх ілюстрацій, то пройде на наступний рівень, схожий на попередній, проте з іншими малюнками та, звісно, новими дробами.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.