Якщо поняття рівняння ще є досить новим для дитини, то математичні задачки – це той формат завдань, з якими учень вже неодноразово мав справу. У ході виконання цього завдання дитина буде співвідносити текстові задачки з математичними рівняннями. На кожному етапі вправи учень на екрані бачить текст, в якому описується та чи інша ситуація, де значну роль відіграють числа. Задачка може містити різні математичні дії, тобто ці числа треба або помножити чи поділити, або додати чи відняти – в залежності від сюжету задачі. Учень також бачить під текстом три числових приклади. Вони є варіантами того, як можна перекласти задачку з текстового формату у суто цифровий. Учень має обрати той приклад, який відповідає умовам тексту. Критеріїв два. Перший – це дія. Учень має зрозуміти, яку саме дію описує задачка, і знайти відповідний приклад. Другий критерій – це те, який саме елемент прикладу заміняється «іксом», тобто який треба знайти. Наприклад, якщо у задачці вже відомим є добуток, тобто загальна кількість предметів, а також, скажімо, число фруктів у кожній вазі, то залишається тільки знайти число ваз – тобто один із множників. Коли учень, керуючись цими критеріями вибору, виділяє один з прикладів, то проходить на наступний етап, де буде інша задачка та нові варіанти.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; знаходить розв’язки нерівності зі змінною способом добору із кількох запропонованих.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: розв’язує складені задачі із взаємопов’язаними величинами: задачі на знаходження суми, різницеве чи кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до них; задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на подвійне зведення до одиниці; задачі на спільну роботу.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.