Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені роботі з відносно великими числами – до ста тисяч. У ході виконання цієї вправи дитина буде розвʼязувати задачки, де пʼятицифрові числа виступають в якості доданків. Формат задачки відіграє подвійну роль. З одного боку, текстове оформлення посилює цікавість дитини до теми, яку вона вивчає, адже задачка так чи інакше має сюжет. Дитина може уявити історію, яка в ньому описується, окрім того кожна задачка (по одній на рівень вправи) супроводжується додатковими ілюстраціями, які відповідають описаному сюжету. З іншого боку, тільки різноманіття способів подачі інформації може допомогти дійсно засвоїти її та навчити учня використовувати математичні знання у побуті. Учень читає задачку та аналізує числа, які в ній названі. Вони виступають в якості доданків, але, оскільки прикладів на екрані нема, учень має сам це зрозуміти. Під текстом є кілька варіантів відповіді на питання про сумарну кількість описаних обʼєктів. Дитина додає між собою ці пʼятицифрові числа, знаходить суму і обирає те число, яке їй відповідає. Варіанти відповіді слугують орієнтирами, які допоможуть без запису, подумки, додавати такі великі числа, котрі змінюються на кожному наступному етапі, але залишаються пʼятицифровими.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання чисел; перевіряє правильність виконання арифметичних дій додавання і віднімання.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.