Життєві ситуації, для вирішення яких часто бувають потрібні математичні знання, зазвичай відрізняються від типових прикладів і задачок саме кількістю елементів. Саме тому задачки, згідно з сюжетом котрих треба додати не два, а три числа (як мінімум) є більш корисними. Окрім того, вони стимулюють розвиток уваги та памʼяті дитини. На екрані перед учнем міститься така задачка – нова на кожному наступному етапі вправи. Учень уважно її читає та шукає названі там числа. Вони грають роль доданків, адже згідно з сюжетом будь-якої задачки з цього завдання треба буде саме складати кількість описуваних обʼєктів. Коли учень прочитає та зрозуміє умови задачки, йому залишається, власне, виконати її. Для цього під текстом міститься математичний вираз, що складається з трьох доданків. Один з них пропущено, на його місці просто порожня клітина. Це зроблено для того, щоб учень вписав туди доданок, який згадується у тексті, і якого бракує серед інших. Таким чином дитина продемонструє, що дійсно зрозуміла, як текстовий формат перекласти у формат прикладу. Після цього залишається тільки виконати дію додавання. Коли учень у порожню клітинку після знаку рівності впише суму всіх доданків, то пройде на наступний етап, до нової задачки, де числа також будуть іншими.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: вирішує приклади в декілька етапів, використовуючи чотири операції. Розв’язує рівняння, де невідоме є буквою.