Нерідко трапляються такі життєві ситуації, для вирішення яких потрібні математичні знання та навички. Але при цьому часто використання цих знань виходить за рамки того, що зазвичай робить дитина на уроках з математики. Наприклад, більшість прикладів з дією додавання мають тільки два доданки, проте нерідко трапляються ситуації, коли необхідно вирахувати суму кількох груп предметів. Ці ситуації описані у задачках, які буде вирішувати дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі нові умови, новий сюжет та інші числа. Незмінним залишається, по-перше, необхідність додавати, а, по-друге, те, що доданків, як мінімум, три. При цьому учень працюватиме з трицифровими числами, тобто з сотнями. Дитина читає умову задачкі, аналізує її. Під задачею є математичний приклад, який є її числовим втіленням. Цей вираз не є повним – один з доданків навмисно пропущено. Щоб показати, що дитина розуміє звʼязок мі сюжетом задачки та прикладом, дитина має вписати у порожню клітинку той доданок, якого бракує. Після цього залишається тільки вирахувати загальну суму. Коли учень в порожню клітинку після знаку рівності вписує потрібне число, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: вирішує приклади в декілька етапів, використовуючи чотири операції. Розв’язує рівняння, де невідоме є буквою.