У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати множення між трицифровими та одноцифровими числами без, власне, самого прикладу. Ця вправа має формат математичної задачки, тож на кожному етапі перед учнем міститься нова маленька історія, що містить цифри. Виконати дію множення з ними буде складніше, адже зазвичай числа складаються у приклад (який в свою чергу або йде у стовпчик, або горизонтально), котрий сприйняти набагато простіше, ніж текст. Більш складний формат задачки використовується з метою стимуляції концентрації учня. Дитина аналізує умови кожної задачки, знаходить там множники і подумки виконує, власне, дію множення, працюючи завжди з трицифровим та одноцифровим числами. Щоб виконати множення правильно, дитина має робити це по розрядах, починаючи з одиниць. Під задачкою є кілька варіантів відповіді на питання, яке в ній ставиться. Ці варіанти є головним орієнтиром для дитини, адже один з них правильний, залишається лише вибрати – який. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап до нової задачки. Кожну з них супроводжує ілюстрація, яка повʼязана з сюжетом, що там описано. Хоча більшість трицифрових чисел, з якими працюватиме учень, є круглими, подумки виконати множення все ж досить складно, адже найголовніше – не заплутатись із розрядами.
Учень/учениця: виконує множення двоцифрового числа на одноцифрове; одноцифрового числа на двоцифрове.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.