Задачі – специфічні вправи, які змальовують певну ситуацію, для вирішення якої необхідне знання та володіння математичним матеріалом. Задач є величезна кількість, і описують вони, мабуть, всі розділи математики, в тому числі і округлення. У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати задачі, де треба оцінювати кількість обʼєктів. На екрані перед учнем міститься текст задачки – нової для кожного наступного етапу вправи. У сюжеті розповідається про випадок, в якому не останню роль відіграла саме кількість тих чи інших обʼєктів. Наприклад, було прочинано книгу, яка мала певне число сторінок. Одна дитина прочитала всю книга, а інша – тільки якусь частину. В житті рідко коли можна назвати точну кількість прочитаних сторінок, принаймні по памʼяті. А от приблизно назвати обʼєм книги або прочитаного матеріалу можна. Тож дитина виконує це завдання, сумуючи числа, які в ньому вказані (або виконуючи іншу дію – все залежить від того, які саме умови в задачі), після чого обирає, чи правильним є наданий варіант відповіді. Наявність готової відповіді та необхідність її перевірки робить завдання більш цікавим. Учень може не вирішувати приклад повністю, а просто прикинути, оцінити, чи може сума певних чисел бути такою, як вказано у завданні.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.