Важливо вирішувати задачі, які були б присвячені кожній темі, що повʼязана з математикою, в тому числі і з відніманням чисел в межах першої тисячі. Це важливо тому, що будь-яка задачка – це, перш за все, сюжет, в якому описується ту чи іншу ситуацію. Таким чином дитина вчиться використовувати математику у повсякденному житті, а також пересвідчується в тому, що ці знання дійсно можуть бути корисними у побуті. На кожному етапі цього завдання дитина буде вирішувати нову задачку. Але є між ними дещо спільне. По-перше, згідно з їхніми умовами учню доведеться виконувати дію віднімання. По-друге, числа, з якими треба буде працювати, знаходяться в межах першої тисячі. Для вирішення задачки учню необхідно уважно прочитати умови та визначити, яке з названих чисел є зменшуваним, а яке – відʼємником. Зробити це досить легко. З одного боку, саме від зменшуваного віднімають, а з іншого – воно обовʼязково є більшим числом. Після цього дитина уявляє, як має виглядати приклад, де є дія віднімання між цими числами. Учень знаходить різницю, виконуючи всі обчислення. Самого прикладу на екрані нема, але під текстом задачки є кілька варіантів відповіді. Дитина обирає той, який є правильним. Ці варіанти служать підказкою та орієнтиром у відніманні означених двох чисел.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.