Площа – це величина фігури, яка вимірює те, як багато квадратних одиниць (умовні одиниці виміру, маленькі квадратики) покриває собою фігура. Дитина, яка вже знає, як знайти площу чотирикутника, може легко справитись і зі спеціальними задачками, які присвячені пошуку її сторін. На кожному етапі вправи учень буде виконувати таку задачку. При цьому важливо, щоб дитина памʼятала про особливості знаходження площі квадрата. Оскільки всі його сторони рівні, то і способів є аж три. Це означає, що його площу можна знайти трьома способами. Перший – класичний, шляхом перемноження двох перпендикулярних сторін. Другий – шляхом перемноження паралельних сторін. Нарешті, третій спосіб, також повʼязаний з тим, що всі сторони квадрату рівні, полягає у тому, щоб помножити довжину однієї сторони саму на себе. Тож, якщо відома тільки площа квадрата і більше нічого, цього цілком вдосталь, щоб знайти його сторони: просто треба згадати, яке число при множенні саме на себе дає число, котре представлене в якості добутку. Для знаходження сторони прямокутника при відомій іншій стороні та площі досить просто розділити площу на відому сторону. Тож, виконуючи подібні задачки на кожному рівні, і переміщуючись між етапами вправи, дитина закріплює свої знання теми площі у випадку з чотирикутниками різних видів.
Учень/учениця: знає, що пласка фігура, яка може бути покрита без прогалин або перекриття площинами n одиниць, називається площею n квадратних одиниць.
Учень/учениця: знаходить площу прямокутника, у якого сторони є цілими числами; множить довжини сторін, щоб знайти площу прямокутника із довжиною сторони цілого числа в контексті вирішення прикладних задач.
Учень/учениця: використовує накладання, щоб показати в конкретному випадку, що площа прямокутника з довжиною сторони цілого числа a та b + c є сумою a × b та a × c.