Дитина може подумати, що дроби досить рідко використовуються у повсякденному житті. Проте таке враження помилкове. Існує немало життєвих ситуацій, у вирішенні яких саме дроби можуть допомогти найкраще. Учень зможе переконатись у цьому, виконуючи це завдання, адже воно містить задачі з дробами. Кожна задача – це окремий маленький сюжет або ситуація, для опису якої необхідні дроби. На даний момент, коли учень вміє тільки порівнювати між осбою дроби з однаковим або різним знаменником, ці задачі не містять дій, які необхідно виконати з дробами, але у ході їхнього ров'язування дитина буде створювати дроби сама. Наприклад, згідно з сюжетом задачі є шкільний клас, у якому, наприклад , «35» дітей. Відомо, що дівчат у класі більше, ніж хлопців – а саме «20». Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб у вигляді дробу дати відповідь на питання про те, яку частину класу складають хлопці. Якщо від загальної кількості дітей відняти кількість дівчат, то хлопців залишається «15». Значить, підходящий дріб матиме це число на місці чисельника, а все ті ж «30» на місці знаменника. Коли дитина обиратиме дріб, який дійсно правильно ілюструє описану в задачці ситуацію, вона й буде переміщуватись між етапами завдання. А додаткові ілюстрації, які повʼязані з описуваними сюжетами, роблять задачу більш цікавою.
Учень/учениця: розуміє поняття чисельник дробу і знаменник дробу; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.