Вміти правильно записати час, який показує годинник, дуже важливо для правильного розшифрування його даних та ефективної роботи з ним. У ході виконання цього завдання дитина буде записувати час. На екрані перед учнем годинник – новий на кожному етапі, з іншими показниками. Дитина має розшифрувати їх, записавши у відповідні порожні клітинки число годин і число хвилин. Як відомо, в добі 24 години, і новий відлік починається від опівночі. З аналоговим годинником запис важче через те, що треба уточняти, чи це години дня, чи вечора. З цифровим годинником прочитати його дані дуже легко: перша пара цифр – це число годин, а друга – хвилин. Дитина записує ці цифри, після чого проходить на наступний етап. Така легкість вправи не даремна – завдання все рівно залишається ефективним тренажером, але тренується не стільки саме вміння записувати час, скільки впевненість у його використанні. Тепер, коли учень досить добре ознайомився з видами годинника, важливо, щоб він вмів сприймати його показники ледве не рефлекторно, з першого погляду розуміючи значення кожного числа, кожної цифри. Тому при виконанні цього завдання не остання роль дається тому, як швидко учень рухається між рівнями. Чим швидше (при мінімумі помилок), тим краще.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.