Час відіграє досить значну роль у побуті людей. Тому не дивно, що існує немало варіантів того, як саме люди повідомляють одне одному про те, яка зараз година, скільки хвилин, яка пора доби тощо. У ході виконання цього завдання дитина навчатиметься розшифровувати словесне описання годин, перетворюючи його на цифрове. На екрані перед учнем міститься формулювання часу, яке було зроблено тільки словами, наприклад, «десять хвилин на восьму», а під ним – порожні клітинки, окрема для годин, і окрема для хвилин. Учень, розуміючи, що саме говориться у вправі, розшифровує цю фразу і переводить її на мову цифрового годинника. Сам опис часу також має цікаве оформлення і виглядає як речення, записане на дошці. Наявність ілюстрацій не має особливого сенсу для практичної сторони виконання вправи, але відіграє не останню роль для посилення зацікавленості дитини у роботі, адже чим більше подібних обʼєктів, тим більш інтерактивним відчуває дитина це завдання. Завдяки цій вправі учень досить швидко навчиться розуміти словесний опис часу, переводячи його на, в деякому сенсі, більш зрозумілу мову годинників.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.