Щоб дійсно зрозуміти процес ділення, необхідно використати мову образів та ілюстрації. Саме перекладом з цієї мови на мову цифр і займеться учень у ході виконання даної вправи, закріплюючи розуміння ділення та виконуючи його. На екрані перед учнем міститься малюнок кількох персонажів, кожен з яких має певну кількість предметів. Наприклад, троє їжачків, і у кожного є по пʼять грибочків. Дуже важливо, щоб дитина звернула увагу: у персонажів рівна кількість обʼєктів. Під цим малюнком міститься каркас прикладу з дією ділення. На місці всіх його складників порожні клітинки, проте є арифметичний знак ділення і знак рівності. Учню залишається порахувати число предметів та розставити їх у правильних позиціях. Зробити це треба наступним чином. Загальна кількість предметів – це ділене, найбільше число, яке, власне, і ділять. Кількість персонажів, котрі ділять між собою на рівні частини ці предмети, є дільником. А кількість обʼєктів, яка дісталась кожному з них, виступає в якості частки. Коли учень вводить відповідні цифри у порожні клітинки, то проходить на наступний етап, де будуть не тільки нові малюнки, а інша кількість цих самих малюнків. Завдяки цій вправі учень бачить, як ситуативно описати ділення: як розподілення загальної кількості обʼєктів між учасниками цього процесу порівну.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.