Площа є досить важливою характеристикою фігури. Після того, як дитина навчилась обчислювати її значення для чотирикутників, наступним кроком на шляху до опанування цієї теми є використання вже відомого розміру площі фігури для вибору з-поміж кількох варіантів того чотирикутника, який потрібен. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься кілька чотирикутників, які побудовані з маленьких квадратиків – так ілюструються квадратні одиниці. У завданні, формулювання якого можна знайти над цим зображенням, вказана площа фігури, яку потрібно знайти. Учень перемножує кількість квадратиків в двох перпендикулярних сторонах кожного чотирикутника, щоб дізнатись, чи співпадає його площа з тою, яка названа в завданні. Коли дитина знаходить фігуру, яка площа дорівнює цьому числу, то залишається тільки виділити її, щоб пройти на наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру з іншими фігурами та числами. У ході виконання цього завдання дитина переконається, що більша площа може бути навіть у фігури, яка здається на перший погляд меншою, наприклад, якщо вона вузька, але значно довша, ніж всі інші. Також користь цього завдання в тому, що дитина на практиці використовує знання прийомів по обчисленню та знаходженню площі, які стають частиною комплексу знань з геометрії, а не просто окремою темою.
Учень/учениця: визначає площу як характерну рису фігури і розуміє поняття вимірювання площі.
Учень/учениця: вимірює площу шляхом підрахунку одиниць квадратів (квадратний см, квадратний м, квадратний км тощо).
Учень/учениця: розуміє площу як сукупність додавання. Знаходить площу фігури, розбиваючи її на прямокутники, які не доторкаються, та додаючи їх між собою.