Площа – ще одне поняття, яке так чи інакше має стосунок до розміру фігури. Проте якщо периметр є сумою довжин всіх його сторін, то площа – це те, який розмір поверхні умовного аркуша займає ця фігура. Адже окрім сторін є ще й внутрішня ділянка фігури, яка їй належить, адже знаходиться в межах контурів. Площа – це добуток, який є результатом множення двох сторін чотирикутника, принаймні для чотирикутників. Стосовно інших фігур, то там пошук площі вдається при використанні інших формул, тож ця вправа присвячена саме чотирикутникам, аби дитина не заплуталась і, окрім того, бо чотирикутників дійсно багато, тож знаходження площі шляхом перемноження двох його сторін можна використати у багатьох випадках. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься зображення робочого поля, яке будується з квадратиків. Деякі з них заповнені кольором, і всі разом вони створюють чотирикутну фігуру. Довжини її сторін міняються на кожному наступному етапі. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти площу фігури. Для цього учень рахує кількість кольорових квадратиків у двох перпендикулярних сторонах фігури. Перемножувати треба саме довжину непаралельних сторін. Коли учень це зробить, йому залишається тільки ввести число, яке вийде в результаті його обчислень, до порожньої клітинки для відповіді. Поряд з нею учень побачить словосполучення «квадратних одиниць», тобто умовних квадратів, якими можна «заповнити» фігуру. Дитина має запамʼятати, що саме у них і вимірюється площа.
Учень/учениця: визначає площу як характерну рису фігури і розуміє поняття вимірювання площі.
Учень/учениця: знає, що квадрат із довжиною бокової сторони в 1 одиницю, що називається "квадрат одиниці", має назву "одна квадратна одиниця площі" і може використовуватися для вимірювання площі.
Учень/учениця: вимірює площу шляхом підрахунку одиниць квадратів (квадратний см, квадратний м, квадратний км тощо).
Учень/учениця: знаходить площу прямокутника, у якого сторони є цілими числами; множить довжини сторін, щоб знайти площу прямокутника із довжиною сторони цілого числа в контексті вирішення прикладних задач.
Учень/учениця: розуміє площу як сукупність додавання. Знаходить площу фігури, розбиваючи її на прямокутники, які не доторкаються, та додаючи їх між собою.