Дитина вже знає, як саме треба обчислювати площу чотирикутних геометричних фігур: перемножуючи довжину двох їх сторін, тих, які йдуть перпендикулярно одна одній. У ході виконання цього завдання дитина зрозуміє, в чому різниця при знаходження площі для двох окремих випадків чотирикутних фігур: квадрату та прямокутника. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання буде знаходитись зображення фігури, яка належить до одного з двох цих видів. Саме за допомогою теми площі дитина зрозуміє суть відмінностей між ними. Для знаходження площі прямокутника, треба перемножити саме розмір тих сторін, які стикаються разом на куті. Це необхідно тому, що паралельні сторони прямокутника однакові, тому перемножувати їх не варто – адже вони відрізняються від іншої пари сторін, а відтак результат при спробі пошуку площі шляхом перемноження паралельних сторін буде неправильним. Квадрат – це особливий випадок чотирикутника (і прямокутника теж, адже і в квадраті всі кути прямі), де всі сторони рівні. Тому знайти його площу навіть простіше. У ході виконання цього завдання дитина буде використовувати тільки спосіб перемноження двох його перпендикулярних сторін – але для обох видів фігур. На екрані на кожному етапі завдання дитина бачить один чотирикутник, площу якого треба дізнатись. Підставляючи у спеціальну формулу довжини його сторін, учень знаходить площу, яку треба вписати у порожній квадрат після знаку рівності в цій формулі. Після цього дитина проходить до наступного чотирикутника, на новий етап.
Учень/учениця: знає, що пласка фігура, яка може бути покрита без прогалин або перекриття площинами n одиниць, називається площею n квадратних одиниць.
Учень/учениця: вимірює площу шляхом підрахунку одиниць квадратів (квадратний см, квадратний м, квадратний км тощо).
Учень/учениця: знаходить площу прямокутника, у якого сторони є цілими числами; множить довжини сторін, щоб знайти площу прямокутника із довжиною сторони цілого числа в контексті вирішення прикладних задач.
Учень/учениця: використовує накладання, щоб показати в конкретному випадку, що площа прямокутника з довжиною сторони цілого числа a та b + c є сумою a × b та a × c.
Учень/учениця: розуміє площу як сукупність додавання. Знаходить площу фігури, розбиваючи її на прямокутники, які не доторкаються, та додаючи їх між собою.