Дитина вже досить добре вивчила тему периметра, вже знає, що це поняття означає суму всіх сторін фігури, що дозволяє в цілому оцінити її розмір. Після того, як учень навчився дізнаватись периметр різних фігур та ознайомився з особливими випадками, які присвячені цій темі, залишається тільки використати ці вміння та знання у зворотній меті: щоб знайти сторону фігури, периметр якої вже є відомим. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення геометричної фігури, де всі її сторони є відомі, окрім однієї. Надається також величина периметра. Щоб дізнатись довжину невідомої сторони, дитина має просто додати всі відомі сторони, після чого від периметра відняти число, яке вийде в результаті. Різниця, яка вийшла в результаті віднімання від периметра суми відомих сторін, і буде невідомою стороною. Коли дитина введе це число у порожню клітинку, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати завдання аналогічного типу, проте фігура, рівно як і її величини, будуть іншими. Якщо дитина має справу з прямокутником чи квадратом, то результат обчислення можна легко перевірити. Якщо це квадрат, то всі його сторони будуть рівними, а якщо прямокутник, то довжина невідомої сторони має дорівнювати довжині тої, яка йде паралельно з нею. Проте ці можливості для перевірки не варто використовувати для самого знаходження невідомої сторони – правило з периметром є універсальним для всіх фігур, а відтак воно й краще підходить для цього.
Учень/учениця: знає формули обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на знаходження довжини сторони квадрата за відомим периметром.