Якщо всі складові частини прикладів з дією додавання є рівнозначними (окрім, звісно, суми чисел, яка є результатом дії), то з відніманням все не так. Зменшуване не рівнозначне з відʼємником, проте, як і в минулій вправі, можна знайти метод зрівняння прикладів з цією дією. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною міститься пара математичних прикладів, кожен з яких містить дію віднімання. Обидва вирази є неповними: в них бракує тих чи інших елементів, на місцях яких знаходяться порожні клітинки. Особливість вправи в тому, що ці порожні клітинки відповідають за різні компоненти прикладу. Оскільки між виразами знаходиться знак рівності, значить, вони дають однаковий результат і можуть складатись з однакових елементів. Тому, щоб доповнити приклади, достатньо просто вставити у порожні клітинки ті числа, які в сусідньому виразі по іншу сторону знаку рівності стоять на аналогічних місцях. Таким чином дитина продублює вирази і, оскільки вони стануть однаковими, знак рівності дійсно буде правильним, адже два однакових приклади дають однаковий результат. Хоча вправа і здається легкою, учню доведеться бути дійсно уважним у процесі її виконання, адже приклади багатоскладові, містять вирази, які були відокремлені в дужки, а крім того, треба слідкувати за тим, щоб однаковими були вже відомі елементи виразів, аби, якщо це не так, компенсувати різницю в ту чи іншу сторону.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.