Ділення і множення – два протилежні й відтак нерозривні дії, які повʼязані між собою так само, як додавання – з відніманням. У цій вправі учень переконається у міцності даного звʼязку та навчиться краще розуміти процес ділення. На екрані перед дитиною міститься пара математичних прикладів. Перший містить дію ділення і є вже вирішеним і доконаним. У ньому є відомими всі елементи. А от другий – дія множення, при чому з цими самими цифрами, що й верхній приклад, але в інших ролях. Добуток – це ділене, тобто найбільше, початкове для ділення число. Один з множників виступає в якості дільника, а другий – частки. Учень порівнює приклади між собою і вивчає взаємозвʼязок чисел у них. Дуже важливо, щоб учень зрозумів не просто обмін чисел, а саме їхні ролі. Адже ділення – це процес зменшення початкового числа за рахунок його розділення на кілька рівних складових. Наприклад, у вісімці є дві четвірки. З іншого боку, якщо «взяти» дві четвірки (або чотири двійки), то в результаті буде якраз число «8». Коли учень вводить у порожню клітинку у одному з прикладів правильне число, то проходить на наступний етап завдання. Якщо на минулому етапі бракувало першого множника, то у новому може не бути другого або ж добутку.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: розуміє властивості множення і взаємозв’язку між множенням та діленням.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.