Ця вправа продовжує опрацювання різних формул, що присвячені знаходженню площі або периметра геометричних фігур, з точки зору їхнього використання для знаходження сторін та інших елементів. Цього разу акцент робиться на співвідношенні сторін. Будь-яку формулу можна представити як рівняння, якщо відомим є це співвідношення, котрі грають роль невідомих.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.