Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.
Стандарти
Вимірювання і величини
Опис та порівняння вимірюваних предметів. Класифікація предметів і лічба кількості предметів у групах.
-
Знаходимо периметр і площу прямокутника за точками
-
Строни трапеції
-
Порівнюємо площі фігур
-
Знаходження площі зафарбованої фігури
-
Знаходження периметра ромба
-
Площа поверхні фігур
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.
-
Визначаємо периметр фігури
-
Заповнюємо таблицю за умовою
-
Знаходимо периметр і площу прямокутника за точками
-
Площа трикутника
-
Площа трапеції
-
Площа прямокутника
-
Співвідношення сторін
-
Строни трапеції
-
Порівнюємо площі фігур
-
Знаходження площі зафарбованої фігури
-
Відношення площ
-
Площа поверхні фігур
Геометричні фігури
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: пояснює, що таке ламана, опуклий многокутник, неопуклий многокутник, плоский многокутник; формулює означення елементів многокутника та його периметра; формулює теорему про суму кутів опуклого многокутника, суму зовнішніх кутів опуклого многокутника; розв'язує задачі, що передбачають обчислення елементів многокутників.
-
Сума кутів опуклого многокутника
-
Визначаємо кількість сторін многокутника
-
Чи існує даний многокутник?
Учень/учениця: формулює означення паралелограма, доводить властивості та ознаки паралелограма; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак паралелограма.
-
Визначаємо периметр фігури
-
Визначення кутів паралелограма
-
Площа ромба
-
Порівнюємо площі фігур
-
Знаходження периметра ромба
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
-
Визначаємо периметр фігури
-
Заповнюємо таблицю за умовою
-
Площа ромба
-
Співвідношення сторін
-
Порівнюємо площі фігур
-
Периметр фігур
-
Знаходження периметра ромба
Учень/учениця: формулює означення трапеції, середньої лінії трикутника, середньої лінії трапеції; доводить теореми про властивості середньої лінії трикутника та трапеції; розв'язує задачі, що передбачають використання вивченого матеріалу.
-
Площа трапеції
-
Строни трапеції
-
Порівнюємо площі фігур
-
Середня лінія трикутника
-
Бічна сторона прямокутної трапеції
Учень/учениця: формулює означення вписаного та центрального кутів, доводить їхні властивості; розв'язує задачі, що передбачають обчислення градусних мір дуг кола, вписаних та центральних кутів.
Учень/учениця: формулює необхідну і достатню умову існування кола, описаного навколо чотирикутника, існування кола, вписаного в чотирикутник; розв'язує задачі, що передбачають обчислення елементів чотирикутників, навколо яких можна описати коло або які можна вписати в коло
Учень/учениця: формулює і доводить теорему Фалеса та теорему про пропорційні відрізки; розв'язує задачі, що передбачають обчислення довжин пропорційних відрізків та сторін геометричних фігур.
-
Знаходження невідомої довжини відрізка
-
Друга ознака подібності трикутників
-
Третя ознака подібності трикутників
-
Співвідношення відрізків
-
Пропорційні відрізки
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
-
Знаходження невідомої довжини відрізка
-
Перша ознака подібності трикутників
-
Друга ознака подібності трикутників
-
Третя ознака подібності трикутників
-
Подібність трикутників
-
Знаходження невідомої сторони
-
Відношення площ
-
Співвідношення відрізків
-
Коефіцієнт подібності
-
Площі подібних трикутників
-
Визначення висоти
-
Гра «Порівняй трикутники»
Учень/учениця: доводить теорему про пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування метричних співвідношень у прямокутному трикутнику.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
-
Доповнюємо теорему Піфагора
-
Вибираємо правильну рівність
-
Розв'язуємо задачу
-
Утворюємо прямокутний трикутник
-
Відношення та теорема Піфагора
-
Вибираємо прямокутний трикутник
-
Знаходимо сторону квадрата, прямокутника
-
Теорема Піфагора
-
Теорема, обернена до теореми Піфагора
-
Бічна сторона прямокутної трапеції
-
Знаходження периметра ромба
-
Обчислення висоти трикутника
-
Знаходження діагоналі
-
Синус та косинус гострого кута
Учень/учениця: пояснює, що таке похила та її проекція; формулює та доводить властивості перпендикуляра і похилої; розв'язує задачі, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
-
Площа трикутника
-
Площа трапеції
-
Строни трапеції
-
Порівнюємо площі фігур
-
Знаходження периметра ромба
-
Обчислення висоти трикутника
-
Знаходження невідомого кута трикутника
-
Чи перпендикулярні прямі?
Учень/учениця: формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника; записує та доводить основні тригонометричні тотожності; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса і котангенса для кутів 30°, 45° і 60°.
-
Перетворення звичайного дробу у відсотки
-
Аналіз графіків
-
Будуємо стовпчасті діаграми
-
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
-
Синус та косинус гострого кута
-
Тангенс та котангенс гострого кута
-
Основна тригонометрична тотожність
-
Значення тригонометричних функцій деяких кутів
-
Тригонометричні співвідношення
-
Розв'язуємо тригонометричні вирази
-
Теорема косинусів
-
Теорема синусів
-
Значення тригонометричних функцій
Просторові відношення. Геометричні фігури
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.
-
Встановлюємо вид трикутника
-
Розв'язуємо задачу
-
Відношення та теорема Піфагора
-
Знаходимо сторону квадрата, прямокутника
-
Теорема Піфагора
-
Обчислення висоти трикутника
-
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
-
Синус та косинус гострого кута
-
Тангенс та котангенс гострого кута
-
Тригонометричні співвідношення
Числа. Дії з числами
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: пояснює поняття: раціональне число, ірраціональне число, дійсне число; наводить приклади раціональних та ірраціональних чисел.
-
Впорядковуємо десяткові періодичні дроби
-
Квадратний корінь з добутку
-
Визначення значення ірраціонального числа
-
Спрощуємо вирази з коренями
-
Спрощуємо вирази
-
Рівносильні рівняння
-
Координатні чверті
Учень/учениця: формулює та доводить властивості арифметичного квадратного кореня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення виразів, які містять арифметичний квадратний корінь.
-
Внесення множника під знак квадратного кореня
-
Арифметичний квадратний корінь із частки
-
Порівнюємо вирази з коренями
-
Квадратний корінь зі степеня
-
Впорядковуємо квадратні корені
-
Спрощуємо вирази з коренями
-
Розв'язуємо ірраціональні рівняння
Учень/учениця: формулює означення дільника і кратного, НСД і НСК двох натуральних чисел, взаємно простих чисел, простого і складеного чисел, основну теорему арифметики; доводить властивості подільності, ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 11; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
-
Властивості подільності чисел
-
Конгруенції
-
Найбільший спільний дільник натуральних чисел
-
Найменше спільне кратне натуральних чисел
-
Рівняння в цілих числах
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.
-
Цілі числа на координатній прямій
-
Порівнюємо цілі числа
-
Гра «Яке число?»
-
Знаходимо значення виразів з модулем
-
Додавання і віднімання цілих чисел
-
Множення і ділення цілих чисел
-
Числові множини
-
Гра «Лайк прикладу»
-
Розставляємо знаки
-
Логічний ланцюжок
-
Квадрат кратності
-
Підбираємо номер
-
Задачі на порівняння відношень
-
Заповнюємо таблицю за умовою
-
Населення міст
-
Гра «Скінченна чи нескінченна послідовність»
-
Елементи числової послідовності
-
Числова послідовність за таблицею
-
Числова послідовність за формулою
-
Числова послідовність за описом
-
Об'єднуємо послідовності
-
Гра «Вибираємо належність члена послідовності»
-
Числова послідовність за умовою
-
Робота в банку
-
Підбиваємо підсумок
-
Сортування даних
-
Використовуємо фільтр
-
Визначаємо залежність за таблицею
-
Гра «Підприємець»
-
Аналіз графіків
-
Аналізуємо стовпчасті діаграми
-
Круговий графік
-
Будуємо стовпчасті діаграми
-
Розмах вибірки
-
Середнє значення вибірки
-
Медіана (серединне значення)
-
Відновлюємо вибірку за відомим розмахом чи середнім значенням
-
Гра «Яка це подія?»
-
Ймовірність простих подій
-
Ймовірність протилежних подій
-
Ймовірність сумісних подій
-
Визначаємо кількість результатів
-
Залежна чи незалежна подія
-
Знаходимо ймовірність
-
Ймовірність та комбінаторика
Учень/учениця: класифікує цілі й дробові раціональні вирази; знаходить множину допустимих значень раціонального виразу.
-
Округлення дробів
-
Найменший спільний знаменник
-
Перетворюємо періодичні дроби на звичайні
-
Додавання і віднімання раціональних чисел
-
Множення і ділення раціональних чисел
-
Алгоритм раціональних чисел
-
Раціональний дріб та допустимі значення його змінних
-
Цілі та дробові вирази (класифікація)
-
Визначаємо допустимі значення змінної
-
Визначаємо знак дробу
-
Знаходимо значення раціонального дробу
-
Скорочуємо раціональні дроби
-
Перетворення раціональних виразів
-
Знаходимо область визначення виразу
-
Вибираємо формулу
-
Зводимо одночлен до стандартного вигляду
-
Піднесення одночлена до степеня
-
Знаходимо значення одночлена
-
Знаходимо значення виразу
-
Ділення одночленів
-
Додавання і віднімання одночленів
-
Зводимо многочлен до стандартного вигляду
-
Розкриваємо дужки і зводимо подібні доданки многочлена
-
Знаходимо значення многочлена
-
Додавання і віднімання многочленів
-
Відновлюємо тотожність
-
Множення одночлена на многочлен
-
Множення многочлена на многочлен
-
Розв'язуємо раціональні рівняння
-
Визначаємо нелінійні рівняння
-
Гра «Визначаємо кількість коренів»
-
Знаходимо значення відношення
-
Перетворення звичайного дробу у відсотки
-
Порівняння відсотків та дробу
-
Працюємо зі сплавами
-
Відсотки і величини
-
Вчимося економити
-
Населення міст
-
Вага і відсотки
-
Відсотки в магазині
-
Гра «Заповни порожні клітинки»
-
Гра «Купуємо вигідно»
-
Робота в банку
-
Визначаємо індекс маси тіла
Учень/учениця: формулює основну властивість раціонального дробу; розв'язує вправи, що передбачають скорочення раціональних дробів та зведення раціональних дробів до спільного знаменника.
-
Округлення дробів
-
Впорядковуємо десяткові періодичні дроби
-
Порівняння раціональних чисел
-
Відтворюємо порядок раціональних чисел
-
Раціональний дріб та допустимі значення його змінних
-
Скорочуємо раціональні дроби
-
Чи є тотожністю рівність?
-
Множення і ділення раціональних дробів
-
Гра «Визначаємо кількість коренів»
Учень/учениця: пояснює алгоритми дій з раціональними дробами; розв'язує вправи, що передбачають знаходження суми, різниці, добутку, частки раціональних дробів, піднесення раціональних дробів до степеня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення раціональних виразів.
-
Округлення дробів
-
Перетворюємо періодичні дроби на звичайні
-
Впорядковуємо десяткові періодичні дроби
-
Порівняння раціональних чисел
-
Відтворюємо порядок раціональних чисел
-
Раціональний дріб та допустимі значення його змінних
-
Чи є тотожністю рівність?
-
Перетворення раціональних виразів
-
Множення і ділення раціональних дробів
-
Знаходимо область визначення виразу
-
Визначаємо тотожність
-
Розкладаємо на множники
-
Знаходимо квадрат двочлена
-
Повторюємо формули квадрата двочлена
-
Подібні одночлени
-
Множення одночленів
-
Множення одночлена на многочлен
-
Множення многочлена на многочлен
-
Гра «Визначаємо кількість коренів»
-
Перетворення звичайного дробу у відсотки
-
Порівняння відсотків та дробу
-
Гра «Допоможи продавцю»
-
Знаходимо число за його відсотками
-
Відсоткове відношення двох чисел
-
Рахуємо суму платежу
-
Працюємо з розчинами
-
Знаходимо число від виразу
-
Гра «Купуємо вигідно»
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
-
Змішані дії з раціональними числами
-
Числові проміжки
-
Знаходимо значення виразу
-
Многочлени: розв'язуємо рівняння
-
Визначаємо невідомий компонент рівняння
-
Розв'язуємо лінійні рівняння
-
Знаходимо корені лінійних рівнянь
-
Доповнюємо розв'язок рівняння
-
Порівнюємо корені рівняння
-
Сума коренів рівняння
-
Наводимо порядок в рівняннях
-
Гра «Посади квітку»
-
Гра «Допоможи Дракулі вибрати транспорт»
-
Розв'язуємо раціональні рівняння
-
Числові проміжки коренів рівнянь
-
Задачі на лінійні рівняння
-
Гра «Відгадай число»
-
Кількість розв'язків системи лінійних рівнянь
-
Доповнюємо систему лінійних рівнянь
-
Спосіб підстановки для розв'язування системи рівнянь
-
Спосіб додавання
-
Розв'язування систем лінійних рівнянь
-
Гра «Сафарі»
-
Шукаємо систему за розв'язком
-
Гра «Знаходимо два числа»
-
Чи є число коренем рівняння?
-
Визначаємо нелінійні рівняння
-
Рівносильні рівняння
-
Гра «Визначаємо кількість коренів»
-
Утворення пропорції
-
Розв'язування пропорції
-
Вчимося економити
-
Населення міст
-
Вага і відсотки
-
Відсотки в магазині
-
Вода і відсотки
-
Рахуємо суму
-
Задачі на рух
-
Знаходимо числа
-
Встановлюємо вік в родині
-
Аналіз графіків
-
Будуємо стовпчасті діаграми
-
Ймовірність та комбінаторика
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
-
Розуміння степеня
-
Степінь з від'ємною основою
-
Степінь з цілим показником
-
Доповнюємо вираз
-
Множення та ділення степенів з однаковими основами
-
Підносимо степінь до степеня
-
Порівнюємо вирази з нулем
-
Знаходимо значення степеневого виразу з буквеною основою
-
Знаходимо значення виразів, що містять степінь
-
Порівнюємо вирази зі степенями
-
Множення та ділення степенів з однаковими показниками
-
Перетворюємо вирази зі степенями
-
Розв'язуємо степеневі рівняння
-
Розташовуємо вирази в порядку зростання та спадання
-
Вибираємо правильну відповідь
-
Вибираємо правильні відповіді
-
Множення одночленів
-
Піднесення одночлена до степеня
-
Знаходимо значення одночлена
-
Одночлен у вигляді куба або квадрата одночлена
-
Додавання і віднімання одночленів
-
Степінь многочлена
-
Квадратний корінь зі степеня
Учень/учениця: формулює означення стандартного вигляду числа; розв'язує вправи, що передбачають запис числа у стандартному вигляді.
-
Гра «Вибери правильний степінь»
-
Записуємо числа у стандартному вигляді
-
Переведення зі стандартного вигляду
-
Переводимо одиниці вимірювання
-
Порівняння порядків чисел
-
Порядок числа
-
Визначаємо порядок числа
-
Додавання та віднімання чисел у стандартному вигляді
-
Множення чисел у стандартному вигляді
-
Ділення чисел у стандартному вигляді
-
Виконуємо дії
-
Порівнюємо числа
-
Розв'язуємо задачі
-
Одночлен у вигляді куба або квадрата одночлена
-
Відсотки і величини
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
-
Наводимо порядок в рівняннях
-
Розв'язуємо раціональні рівняння
-
Заповнюємо таблицю за умовою
-
Заповнюємо таблицю значень функції
-
Визначення точки перетину графіків функцій
-
Визначення точок перетину прямих
-
Належність точки графіка функції
-
Точки перетину
-
Графік функції
-
Гра «Вибери правильну функцію»
-
Знаходження невідомої координати точки
-
Обернена пропорційність
-
Гра «Вибери правильні точки»
-
Знаходження аргумента функції
-
Обчислення значення функції
-
Порівняння функцій
-
Обчислення значення виразу
-
Кутовий коефіцієнт
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
-
Заповнюємо таблицю значень функції
-
Визначення точки перетину графіків функцій
-
Належність точки графіка функції
-
Точки перетину
-
Таблиця значень функції
-
Графік функції
-
Гра «Вибери правильну функцію»
-
Знаходження невідомої координати точки
-
Гра «Вибери правильні точки»
-
Обчислення значення функції
-
Порівняння функцій
-
Обчислення значення виразу
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.
-
Розв'язуємо раціональні рівняння
-
Арифметичний квадратний корінь з числа
-
Таблиця квадратів натуральних чисел
-
Гра «Раціональний чи ірраціональний результат?»
-
Квадратний корінь з добутку
-
Внесення множника під знак квадратного кореня
-
Арифметичний квадратний корінь із частки
-
Визначення значення ірраціонального числа
-
Порівнюємо вирази з коренями
-
Квадратний корінь зі степеня
-
Впорядковуємо квадратні корені
-
Спрощуємо вирази з коренями
-
Перевіряємо значення виразу
-
Кубічний корінь з числа
-
Спрощуємо вирази
-
Чи є число коренем рівняння?
-
Розв'язуємо ірраціональні рівняння
-
Знаходження відстані
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
-
Заповнюємо таблицю значень функції
-
Належність точки графіка функції
-
Точки перетину
-
Таблиця значень функції
-
Графік функції
-
Гра «Вибери правильну функцію»
-
Знаходження невідомої координати точки
-
Гра «Вибери правильні точки»
-
Обчислення значення функції
-
Порівняння функцій
-
Обчислення значення виразу
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
-
Яке це рівняння?
-
Коефіцієнти квадратного рівняння
-
Знаходження дискримінанта
-
Знаходження дискримінанта, поділеного на чотири
-
Визначаємо знак дискримінанта
-
Розв'язуємо неповні квадратні рівняння
-
Знаходимо корені квадратного рівняння
-
Знаходимо значення змінної многочленів
-
Квадратний тричлен: розклад на лінійні множники
-
Квадратний тричлен з параметрами
-
Квадратне рівняння: знаходимо значення невідомого параметра
-
Квадратний тричлен: скорочуємо дроби
-
Теорема Вієта
-
Теорема, обернена до теореми Вієта
-
Теорема Вієта: знаходимо невідомий параметр
-
Розв'язуємо біквадратні рівняння
-
Чи є число коренем рівняння?
-
Визначаємо нелінійні рівняння
-
Рівносильні рівняння
-
Визначення точки перетину графіків функцій
-
Таблиця значень функції
-
Площа ромба
Учень/учениця: формулює теорему Вієта та теорему, обернену до неї; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
-
Теорема Вієта
-
Теорема, обернена до теореми Вієта
-
Теорема Вієта: знаходимо невідомий параметр
-
Розв'язуємо біквадратні рівняння
Учень/учениця: формулює означення квадратного тричлена, наводить приклади; розв'язує вправи, що передбачають знаходження коренів квадратного тричлена та розклад квадратного тричлена на множники.
-
Розкриваємо дужки
-
Відновлюємо тотожність
-
Яке це рівняння?
-
Коефіцієнти квадратного рівняння
-
Знаходження дискримінанта
-
Знаходження дискримінанта, поділеного на чотири
-
Визначаємо знак дискримінанта
-
Розв'язуємо неповні квадратні рівняння
-
Знаходимо корені квадратного рівняння
-
Знаходимо значення змінної многочленів
-
Квадратний тричлен: розклад на лінійні множники
-
Квадратний тричлен з параметрами
-
Квадратне рівняння: знаходимо значення невідомого параметра
-
Квадратний тричлен: скорочуємо дроби
Учень/учениця: пояснює поняття: числова нерівність; доводить властивості числових нерівностей; знаходить об'єднання та переріз числових проміжків; зображує на числовій прямій множини, задані за допомогою нерівностей.
-
Порівнюємо значення виразів
-
Порівнюємо числа
-
Додавання числових нерівностей
-
Множення числових нерівностей
-
Чи є число розв'язком нерівності?
-
Степеневі нерівності
-
Розв'язуємо нерівності
-
Задачі з нерівностями
-
Рівносильні нерівності
-
Розв'язуємо системи нерівностей
-
Нерівності з модулем
-
Найбільший та найменший цілий розв'язок нерівності
-
Подвійні нерівності
-
Розв'язуємо рівняння з модулями за допомогою нерівностей
-
Перетворення звичайного дробу у відсотки
-
Аналіз графіків
-
Будуємо стовпчасті діаграми
Учень/учениця: формулює означення понять: розв'язок нерівності з однією змінною, рівносильні нерівності, нерівність — наслідок даної; розв'язує лінійні нерівності.
-
Чи є число розв'язком нерівності?
-
Степеневі нерівності
-
Розв'язуємо нерівності
-
Задачі з нерівностями
-
Рівносильні нерівності
-
Розв'язуємо системи нерівностей
-
Нерівності з модулем
-
Найбільший та найменший цілий розв'язок нерівності
-
Подвійні нерівності
-
Розв'язуємо рівняння з модулями за допомогою нерівностей
Учень/учениця: формулює означення подільності многочленів націло, кореня многочлена з однією змінною, цілого раціонального рівняння, теорему про ділення з остачею, теорему Безу та наслідки з неї, теорему про цілий корінь раціонального рівняння з цілими коефіцієнтами; розв'язує вправи, що передбачають ділення многочленів, використання теореми Безу.
