Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.
Опис та порівняння вимірюваних предметів. Класифікація предметів і лічба кількості предметів у групах.
Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: пояснює, що таке ламана, опуклий многокутник, неопуклий многокутник, плоский многокутник; формулює означення елементів многокутника та його периметра; формулює теорему про суму кутів опуклого многокутника, суму зовнішніх кутів опуклого многокутника; розв'язує задачі, що передбачають обчислення елементів многокутників.
Учень/учениця: формулює означення паралелограма, доводить властивості та ознаки паралелограма; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак паралелограма.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
Учень/учениця: формулює означення трапеції, середньої лінії трикутника, середньої лінії трапеції; доводить теореми про властивості середньої лінії трикутника та трапеції; розв'язує задачі, що передбачають використання вивченого матеріалу.
Учень/учениця: формулює означення вписаного та центрального кутів, доводить їхні властивості; розв'язує задачі, що передбачають обчислення градусних мір дуг кола, вписаних та центральних кутів.
Учень/учениця: формулює необхідну і достатню умову існування кола, описаного навколо чотирикутника, існування кола, вписаного в чотирикутник; розв'язує задачі, що передбачають обчислення елементів чотирикутників, навколо яких можна описати коло або які можна вписати в коло
Учень/учениця: формулює і доводить теорему Фалеса та теорему про пропорційні відрізки; розв'язує задачі, що передбачають обчислення довжин пропорційних відрізків та сторін геометричних фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Учень/учениця: доводить теорему про пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування метричних співвідношень у прямокутному трикутнику.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що таке похила та її проекція; формулює та доводить властивості перпендикуляра і похилої; розв'язує задачі, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
Учень/учениця: формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника; записує та доводить основні тригонометричні тотожності; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса і котангенса для кутів 30°, 45° і 60°.
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: пояснює поняття: раціональне число, ірраціональне число, дійсне число; наводить приклади раціональних та ірраціональних чисел.
Учень/учениця: формулює та доводить властивості арифметичного квадратного кореня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення виразів, які містять арифметичний квадратний корінь.
Учень/учениця: формулює означення дільника і кратного, НСД і НСК двох натуральних чисел, взаємно простих чисел, простого і складеного чисел, основну теорему арифметики; доводить властивості подільності, ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 11; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.
Учень/учениця: класифікує цілі й дробові раціональні вирази; знаходить множину допустимих значень раціонального виразу.
Учень/учениця: формулює основну властивість раціонального дробу; розв'язує вправи, що передбачають скорочення раціональних дробів та зведення раціональних дробів до спільного знаменника.
Учень/учениця: пояснює алгоритми дій з раціональними дробами; розв'язує вправи, що передбачають знаходження суми, різниці, добутку, частки раціональних дробів, піднесення раціональних дробів до степеня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення раціональних виразів.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
Учень/учениця: формулює означення стандартного вигляду числа; розв'язує вправи, що передбачають запис числа у стандартному вигляді.
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
Учень/учениця: формулює теорему Вієта та теорему, обернену до неї; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
Учень/учениця: формулює означення квадратного тричлена, наводить приклади; розв'язує вправи, що передбачають знаходження коренів квадратного тричлена та розклад квадратного тричлена на множники.
Учень/учениця: пояснює поняття: числова нерівність; доводить властивості числових нерівностей; знаходить об'єднання та переріз числових проміжків; зображує на числовій прямій множини, задані за допомогою нерівностей.
Учень/учениця: формулює означення понять: розв'язок нерівності з однією змінною, рівносильні нерівності, нерівність — наслідок даної; розв'язує лінійні нерівності.
Учень/учениця: формулює означення подільності многочленів націло, кореня многочлена з однією змінною, цілого раціонального рівняння, теорему про ділення з остачею, теорему Безу та наслідки з неї, теорему про цілий корінь раціонального рівняння з цілими коефіцієнтами; розв'язує вправи, що передбачають ділення многочленів, використання теореми Безу.