Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Антонімія – таке ж природнє та поширене у мові явище, як й синонімія. Антоніми – це слова, які мають повністю протилежне лексичне значення. При опрацюванні даної теми важливо розуміти, що антонімами не вважають слова, які називають просто далекі поняття; також антонімом до поданого слова не може бути таке, що називає поняття протилежне не до першого слова, а до його синоніма. Тож слова з протилежним значенням формують досить чіткі пари мовних одиниць. Наприклад, антонімом до дієслова «любити» є слово «ненавидіти». Хоча слово «зневажати» і означає погане ставлення до когось, однак, воно не може використовуватись як антонім до першого дієслова, хоча вони тематично близькі. У ході виконання цього завдання дитина в ігровій формі опрацьовуватиме явище антонімії. На екрані перед учнем міститься зображення приказки – нової для кожного наступного етапу. Прислівʼя та приказки є невідʼємною частиною української культури. Вони є важливими й суто з практичної точки зору, адже у них містко та влучно виражена мудрість наших пращурів. Кожна приказка цікаво використовує мовні одиниці та явища, зокрема – й антонімію. У приказці, яка знаходиться у робочій зоні на екрані, бракує одного слова. Дитина має за контекстом зрозуміти, якому наявному слову протиставляється пропущена мовна одиниця. Серед варіантів, які наявні під робочою зоною, дитина вибирає те слово, що є потрібним антонімом. Ці варіанти наводять казкові персонажі. Гном дає перше слово, фея або ельф – друге. Учень має вибрати, хто з цих істот перемагає у пошуку правильного антоніма. Коли дитина доповнює та завершує цим словом приказку, то проходить на наступний етап завдання, де треба відповідним чином опрацювати новий текст.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.2
Антонімічний калейдоскоп
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися