Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

В описі до прикметників як до самостійної частини мови вказано, що ці слова служать для того, щоб називати ознаку предмета. Може скластись враження, що прикметники – допоміжні слова, котрі грають виключно другорядну роль у спілкуванні. Це не так. Навіть коли йде мова про синтаксичну роль, у рідкісних випадках прикметник може грати роль підмета, а вже у живому спілкуванні, коли йде мова саме на смисловому акценті повідомлення, досить часто трапляється так, що саме якість предмета, а не він сам, стає у центрі уваги. Завдяки виконанню даного завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед учнем міститься зображення вислову – нового для кожного наступного етапу завдання. Дитина читає його і бачить, що у фразі бракує прикметників. Ці слова містять головну частину повідомлення. Учень має за контекстом розуміти, які прикметники були пропущені, як вони повʼязані між собою та що передають. Під реченням міститься кілька варіантів цих слів. Дитина вибирає ті, що можуть доповнити речення і завершити його, відновивши змістовність фрази. Коли школяр вибирає прикметники та ставить їх на свої місця, то проходить на наступний етап, де опрацьовуватиме іншу фразу. На кожному етапі буде новий контекст, однак, здебільшого для роботи беруться речення образні, метафоричні, а також ідіоми й приказки. Це посилює значення кожного слова, адже ідіома – це місткий маленький текст, для розуміння якого не потрібно продовження. Завдяки цьому учень водночас і вчиться використовувати потрібні прикметники в залежності від випадку, і вивчає випадки, коли саме ця частина мови знаходиться в центрі уваги. При цьому кожен рівень ще й супроводжується малюнками, котрі зображають те, про що йде мова у тексті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.13
Доповнюємо вислів прикметниками
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися