Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прикметники – це слова, які використовуються для того, щоб описувати предмети, явища, осіб, істот та неістот тощо. Прикметники характеризують те, що називають іменники, що дає першим значно більший рівень універсальності в порівнянні з другими. Якщо певний іменник використовується для того, щоб назвати лише один предмет (і відносно не часто трапляються багатозначні слова або омоніми, які порушують це правило), то один й той самий прикметник можна використати для того, щоб описати абсолютно різні за призначенням предмети – аби лише вони мали спільну названу якість, яка й позначається прикметником. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься описувати предмет за допомогою прикметників. На екрані перед учнем міститься зображення двох персонажів, між якими відбувається розмова, що зображується у спеціальних діалогових хмарках. Перший персонаж називає предмет, що зображується в репліці у вигляді ілюстрації. Дитина бачить малюнок, за допомогою якого не лише розуміє, про який предмет йде мова, а й бачить його характерні риси: колір, розмір, різні спеціальні якості. Між персонажами є набір прикметників, що розміщені у стовпчик. Учень серед них має відібрати лише ті, які можна використати для опису зображеного предмета. Граматично всі ці слова тотожні – вони мають однакові рід, число, відмінок. Учню залишається керуватись лише лексичним значенням кожного слова, підбираючи відповідні слова, які треба перенести у діалогову хмаринку іншого героя, яка на початку виконання вправи порожня. Коли школяр виконує розподілення прикметників, то проходить на новий етап, де необхідно буде описати вже інший обʼєкт, користуючись іншими словами.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.2
Гра «Опиши предмет»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися