Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Лексичне значення прикметників, як й у випадку з іменниками, зосереджується у корені слова, тоді як граматичне – у закінченні. Тому зі сприйняттям цих морфем на початку опрацювання даної частини мови можуть виникнути певні складнощі: у досить невеликій частині слова комбінуються категорії роду, числа та відмінку. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з категорією числа. На екрані перед дитиною міститься зображення двох персонажів. Вони обидва везуть щось у візках. Це «щось» змінюється з кожним етапом завдання. Оскільки змінюється предмет, змінюється й іменник, який називає вміст візку. Відповідно мусить змінитись й прикметник, який це описує. В першому візку його зміст знаходиться в одному екземплярі, відповідно й описується він словосполученням, де й іменник й прикметник у формі однини. Це словосполучення знаходиться над зображенням візку і є повним. Поряд – інший візок, де цих же обʼєктів кілька. Відповідно числова форма іменника, а значить й прикметника – множина. Це словосполучення є неповним. Користуючись своїми знаннями граматики прикметників та іменників, дитина має вписати у порожні клітинки на кінці обох слів потрібні морфеми, аби позначити правильні форми множини обох слів. Коли школяр це зробить, то зможе порівняти однину цих слів та множину, звертаючи увагу на те, як на ці категорії впливає рід і чи впливає взагалі. Це допоможе дитині краще орієнтуватись у граматичних категоріях прикметників та бути більш впевненим у роботі з ними. Коли школяр доповнить словосполучення, то пройде на наступний етап, де у візках будуть вже інші обʼєкти опрацювання. Наявність персонажів, що виконують з ними ту чи нішу роботу, є сюжетним оформленням для вправи і посилює цікавість її виконання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.7
Гра «Що у візку?»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися