Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина знає, будь-яке слово, яке належить до самостійних частин мови, має лексичне та граматичне види значень. Ця вправа продовжує опрацювання прикметників з точки зору лексичного змісту цих слів. Деякі слова можна використати у прямому та переносному значенні. Переносне значення – це один з видів вираження образного мислення, при якому використовується асоціація, котра є у того чи іншого слова, щоб надати йому певних якостей у свідомості мовця. Наприклад, вираз «золоті руки» не обовʼязково означає саме руки, виготовлені із золота. Здебільшого у фразах з цим словосполученням спостерігається застосування переносного значення прикметника «золоті», яке означає «умілі», «майстерні». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з переносним значенням слів. На екрані перед дитиною міститься зображення каркасу словосполучення, де в наявності є лише одне слово. Іншого, котре якраз і використовується у переносному значенні, бракує. Це слово – завжди прикметник, а от який – це вже й має визначити дитина. Під робочою зоною з каркасом словосполучення знаходиться кілька варіантів прикметників. Дитина має вибрати серед них той, що в поєднанні з іменником зверху утворить фігуральний вираз, який слід сприймати не буквально, а як метафору. Коли школяр по черзі подумки підставляє прикметники у словосполучення, то знаходить потрібне слово – і вибирає його серед варіантів. Після цього дане слово займає своє місце у виразі, а дитина проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії. Таким чином, рухаючись між етапами завдання, дитина тренується використовувати образне мислення для метафоричної гри зі словами, що означають якість предметів та приналежність їх до інших обʼєктів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.4
Підбираємо прикметники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися