Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Морфемний склад прикметників різноманітний та своєрідний. Хоча за граматичними категоріями ця частина мови переважно співпадає з іменником (адже для них обох характерними є категорії роду, числа та відмінку), те, як виражаються, тобто за допомогою яких морфем втілюються у слові ці категорії – питання особливостей саме прикметника. Закінчення чоловічого роду однини у родовому відмінку прикметника зовсім не схоже на закінчення цієї ж форми іменника. Закінчення прикметника ще й варіативні. Наприклад, традиційним закінченням для прикметника чоловічого роду однини у називному відмінку є «-ий» або «-ій». Від чого ж залежить вибір закінчення у кожному конкретному випадку? Від останньої літери основи. Якщо основа слова, до якої додається закінчення, завершується твердим приголосним, то використовується –«ий», а якщо мʼяким – то «-ій». У ході виконання цього завдання дитина опрацює дану тему. На екрані перед учнем міститься зображення кількох різних прикметників. Для кожного наступного етапу подано новий набір слів, що належать до даної частини мови. Над ними – дві робочі зони. Кожна належить своєму персонажу. Наявність цих героїв додає вправі більшої інтерактивності, адже завдання оформлено таким чином, ніби ці герої звертаються до дитини. Отже, мета виконання вправи полягає у розподіленні прикметників по цим групам. Школяр аналізує основу кожного слова по черзі і переміщує його до відповідної групи, керуючись тим, якою є остання приголосна основи, яка передує закінченню. Коли школяр розподілить всі прикметники по робочим зонам, то пройде на новий етап до іншого набору подібних слів, а поки має нагоду проаналізувати вже розсортовані слова, щоб переконатись у правильності наведеного вище правила.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.5
Розподіляємо прикметники (з основою на твердий/м'який)
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися