Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Словниковий запас української мови складає кілька сотень тисяч слів. Таке різноманіття не є хаотичним: слова розподіляються на різні частини мови, які в свою чергу групуються у ті чи інші різновиди, форми тощо. Крім того, серед слів, які належать до однієї частини мови, може спостерігатись певна ієрархія. Наприклад, кавун, черешня, вишня, малина – це все назви різних плодів, однак, всі вони є ягодами. Тож слово «ягода» узагальнює і використовується для кожного різновиду з перерахованих вище. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такою ієрархією слів, встановлюючи, як різні слова повʼязуються між собою. Особливий акцент у вправі робиться на ігровому аспекті. На екрані перед учнем міститься зображення кількох підписаних робочих зон. Кожна представляє свою групу слів. Наприклад, «материки», «транспорт», «родичі». Всі ці слова мають власне лексичне значення, але вони називають цілий вид явищ або предметів. Під робочими зонами хаотично розміщено кілька слів, які більш конкретизують їх. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розсортувати слова знизу у робочі зони відповідно до їхнього значення. Наприклад, перемістити слова «тато», «брат» до робочої зони «родичі», а  «літак», «потяг» – до «транспорт». Зайвих слів не має бути – кожне необхідно перемістити на його місце. Коли учень розподіляє всі слова за значенням, то проходить на новий етап, де буде не лише інший набір слів для опрацювання, а й інші групи, куди їх треба буде перемістити. Завдяки виконанню цієї вправи школяр дізнається про внутрішні смислові звʼязки між словами та те, як вони утворюють групи слів за значенням.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.1
Розподіляємо слова за значенням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися