Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Категорія особи дитині вже знайома, адже вона є властивою для дієслова – частини мови, яка означає дію або стан предметів. Однак, коли школяр вивчав цю граматичну категорію дієслова, то стикався із займенниками, які для полегшення вибору дієслівної форми треба було підставити у фразу. Відповідно ця тема для учня не нова, але цього разу він опрацьовуватиме її як би з іншої сторони. Займенників є безліч, і вони відіграють досить різні ролі у спілкуванні. На особу вказує відповідна категорія займенників, яка так і називається – особовою. У ході виконання цього завдання дитина вивчатиме саме їх. Дитина знає, що осіб є три: перша, друга й третя; при чому кожна має ще окремо форму однини і окремо – форму множини. При цьому всі ці займенники змінюються за відмінками, і відмінкові форми не є спільнокореневими. Таким чином виникає досить великий набір словоформ, для розуміння та успішного використання яких у мовленні необхідно правильно та чітко структурувати знання, їм присвячені. З цим і повʼязана механіка виконання цієї вправи. На екрані перед дитиною міститься зображення цілого набору займенників, які знаходяться в центрі робочої зони. По боках від них – два стовпчики табличок, які є схожими на дороговкази. Над цією композицією міститься формулювання завдання. Там вказується, займенники якої особи слід розмістити ліворуч, а якої – праворуч. Дитина аналізує кожну словоформу (яка може бути представлена як у називному, так і в будь-якому іншому відмінку), згадує, які саме займенники належать до якої з них, після чого послідовно виконує сортування. Коли учень зробить це з усіма представленими словами, то пройде на наступний етап завдання до іншого набору займенників та нового завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.4
Розрізняємо особові займенники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися