Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прислівники характеризують дію, стан або іншу ознаку. При цьому вони не мають граматичного значення у традиційному сенсі цього слова: кожен прислівник являє собою початкову і єдину форму слова, не змінюючись ані за родом, числом та відмінком, ані за часом та особами. Однак, прислівник, навіть не маючи граматичних категорій, властивих іншим частинам мови, залишається вкрай різноманітним на мовні одиниці, що входять до його складу. Існує безліч питань, на які відповідає прислівник. Відповідно всі слова цього виду розрізняються саме за лексичним значенням. Є прислівники, що характеризують місце дії – вони відповідають на питання «де?». Є такі, які вказують час виконання дії – вони відповідають на питання «коли?». Ця вправа присвячена роботі з такими словами. На екрані перед учнем міститься зображення двох робочих зон. Кожна називається типом лексичних значень, властивих для груп прислівників. Наприклад, окрема зона для тих слів, що означають час, зокрема – для тих, які означають спосіб виконання дії. Під ними містяться прислівники. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розприділити ці слова по даним групам. Учень послідовно по черзі аналізує кожне слово та ставить до нього питання, відповідне до однієї з груп. Школяр дивиться на те, на яке саме питання відповідає прислівник. Коли дитина розуміє, до якої групи за лексичним значенням належить слово, то переміщує його у відповідну робочу зону. Коли школяр опрацює всі прислівники на рівні, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, але не лише прислівники, а й категорії для їхнього розподілу будуть нові.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.10
Розрізняємо прислівники за роллю і значенням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися