Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слово є основною частиною мови, за допомогою якої відбувається передача інформації, комунікація, передача емоцій та почуттів. Потім слова складаються у словосполучення, речення, текст, однак, оскільки навіть одне слово має власне лексичне та граматичне значення, навіть за допомогою поодинокого слова часто відбувається повноцінне спілкування. У ході виконання цього завдання дитина зануриться у його структуру, однак, якщо попередня вправа була присвячена складам, то ця опрацьовує дещо інший рівень – морфологічний. Слово, що належить до самостійних частин мови, має певний морфемний склад. Ядро лексичного значення знаходиться у корені, який доповнюється префіксами та суфіксами. Разом корінь, префікс та суфікс (при чому лише перша з цих морфем є для слова обовʼязковою) утворюють основу слова, до якої приєднується закінчення. Воно є ядром граматичного значення, адже саме вона змінюється разом з граматичними категоріями слова. На екрані перед дитиною міститься хаотично розташований набір морфем, які належать певному слову. В якості орієнтиру над ними міститься символічне зображення морфему правильному порядку: префікс, корінь, суфікс та закінчення. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у відновленні слова шляхом зміни порядку морфем. Для цього дитина має знайти місце для кожної: впізнати префікс та поставити його першим, потім зрозуміти, яка з морфем є коренем – і так до останньої морфеми. При цьому дитина може почати з будь-якої морфеми, яку вона впізнає. Коли дитина відновить слово, і всі морфеми стануть на свої місця під відповідні позначки, то почнеться наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру з новим словом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.6
Розрізняємо значущі частини слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися