Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для того, щоб продемонструвати розділення між прямою та непрямою мовою у рамках однієї синтаксичної конструкції, використовується велика кількість пунктуаційних знаків. Пряма мова (якщо йдеться не про діалог) забирається в лапки. Якщо слова автора знаходяться до неї, то після них (тобто між словами автора та прямою мовою) міститься двокрапка. Якщо ж слова автора містяться після прямої мови, ставиться тире, перед яким є кома. Пряма мова при цьому може закінчуватись будь-яким розділовим знаком, яким закінчується речення. Таким чином, вся ця конструкція має сприйматись наступним чином: лапки як окремий елемент, а речення з ними повʼязується або двокрапкою, або комою та тире. Те, що відбувається в лапках, на розділових знаках поза ними не відображається. На екрані перед школярем міститься зображення речення з прямою мовою – нового для кожного етапу завдання. Різним є текст, відрізняються й особливості оформлення: десь пряма мова закінчується знаком питання, десь – слова автора знаходяться до неї, тоді як на попередньому етапі вони були після. Під робочою зоною знаходяться варіанти розділових знаків, яких бракує. Школяр аналізує їх, після чого переносить потрібні до речення, аби доповнити його пунктуаційну схему згідно з правилами, описаними вище. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап, де буде бракувати інших розділових знаків. Таким чином завдяки руху між рівнями завдання дитина запамʼятає схему пунктуації у реченнях з прямою мовою. Кожне речення супроводжується ілюстрацією, яка зображує те, про що йдеться у тексті, але залишається досить маленькою, аби не перетягувати на себе увагу дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.4
Розставляємо розділові знаки при прямій мові
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити завдання
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися