Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Використання прямої мови розділяє речення на дві частини. Пряма мова – це чуже мовлення, передане дослівно, без змін. Все інше – це слова автора, тобто слова, які належать мовцю, котрий створив це речення. У ході виконання цього завдання дитина навчиться розділяти їх. На екрані містить речення з прямою мовою – нове для кожного наступного етапу вправи. Воно розділене на два рядки: один з них міститься пряму мову, інший – слова автора. Завдання полягає у тому, щоб вибрати другий тип. Школяр аналізує речення, знаходить потрібний рядок та виділяє його. Після цього дитина проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Мета вправи – привчити школяра до таких речень, адже раніше дитина вкрай рідко з ним стикалась, окрім хіба випадків, коли такі речення наводились у художній літературі. Пряма мова знаходиться у лапках, а слова автора – поза ними, по інший бік від тире або двокрапки. Власне, розпізнати їх завдяки такому опису вкрай просто, адже він ніколи не змінюється – може бути скільки завгодно речень, але правила передання авторських слів незмінні. Оформлення прямої та авторської мови за допомогою пунктуаційних знаків – це лише зовнішній рівень сприйняття. Пряму мову легко знайти, але важливіше – розуміти, чим авторські слова відрізняються від неї у плані внутрішнього змісту. Це розуміння приходить саме з практикою, яку надає ця вправа, а також попереднє завдання. Наявність додаткових персонажів додає вправі більшої інтерактивності, бо школяр відчуває, ніби він виконує завдання у компанії інших героїв.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.2
Шукаємо в реченні слова автора
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися