Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова не лише здатні змінюватись за граматичними категоріями, які властиві тій чи іншій частині мови, а й можуть час від часу переходити з однієї частини мови в іншу. Це відбувається шляхом зміни морфемного складу. За допомогою заміни одних суфіксів та закінчень іншими змінюється питання, на яке відповідає слово та його роль у реченні. У ході виконання цього завдання дитина буде утворювати іменники від інших частин мови, визначаючи також рід нововідтворених слів. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони з каркасом майбутнього слова. Вона має цікаве оформленн: як дорожній вказівник. Поряд – інші подібні вказівники, але менші з варіантами роду для цього слова. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де вказано, від якого слова слід утворити іменник. Дитина опрацьовуватиме вже знайомі слова, тож мета цього завдання полягає саме у тому, щоб проілюструвати, як морфемний склад змінює характер слова, впливаючи на його граматичні категорії. Мова – жива система, всі елементи якої взаємодіють у прямому та зворотному напрямках: якщо слово належить до іменників, то воно мусить мати певні закінчення, які змінюватимуть разом зі, скажімо, відмінюванням; з іншого боку, при зміні належності слова до частини мови, зміниться і набір цих категорій. Школяр аналізує слово із завдання, розуміє, як його треба змінити, аби воно відповідало на питання «що?» або «хто?», після чого вписує у каркас іменника на малюнку відповідну мовну одиницю, яка виходить в результаті цих метаморфоз. Далі залишається визначити рід іменника, вибравши один з варіантів. Після цього школяр проходить далі, на новий етап завдання, де треба буде відтворити вже інший іменник.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.10
Утворюємо іменники, визначаємо їхній рід
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися