Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Граматична категорія виду або, як її ще можна назвати, завершеності дії, описаною дієсловом, є досить своєрідною, адже вона також істотно впливає й на відтінок лексичного значення. Словоформи, що належать до різних видів, все ж залишаються одним дієсловом, однак, зміст у них все-таки істотніше відрізняється, ніж, скажімо, у випадку порівняння дієслів, що належать до одного виду, але різні за особами. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься утворювати пари, які поєднують дієслова, що належать до різних видів. На екрані є зображення двох стовпчиків дієслів. Перший містить слова, які описують незавершену дію. Другий – дієслова доконаного виду, які протиставляються першому стовпчику. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб перемістити слова в другому стовпчику таким чином, аби вони відповідали лексично тим, що знаходяться в першому. При цьому дитина побачить, як багато різновидів префіксів бере участь у зміні виду дієслів, познайомиться з різними окремими випадками, навчиться краще порівнювати слова, які лексично тотожні, але належать до різних видів за критерієм завершеності описаної дії. Поряд із зображенням дошки знаходиться пара персонажів – нових на кожному наступному етапі. Їхня присутність додає завданню більшої інтерактивності, адже дитині здається, що вона виконує завдання разом з цими героями. Загалом, ця вправа є досить простою у виконанні, адже вимагає лише уважності – дієслова, що треба поєднати в один рядом, мають один і той самий корінь (хоча й не завжди, і про це треба памʼятати), тож знайти їх нескладно. Однак, вправа структурує та підсумовує всі знання школяра з даної теми.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.17
Утворюємо пари дієслів (завершена/незавершена дія)
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися