Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина побачить, якими різноманітними можуть бути числівники. Як і в попередній вправі, тут учень сам вписує у каркас для слова відповідь на питання, яке задається вправою. Таким чином, дитина не лише розвиває самостійність та навички роботи з клавіатурою, а й, що теж вкрай важливо, тренується у правописі числівників – у темі, яка є не такою ж і легкою для школяра. На екрані перед дитиною міститься зображення шкільної дошки. На ній записаний числівник у певній формі. Над цим словом – питання. Відповіддю є числівник вже в іншій формі, і завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб цю потрібну форму як раз і знайти. Наприклад, на дошці написано числівник «один», який є кількісним, бо відповідає на питання «скільки» й означає кількість предметів. Завдання ж на цьому етапі полягає у тому, щоб змінити це слово таким чином, аби воно відповідало на питання «котрий?». Це питання належить вже іншому підвиду числівників – порядковому. Як легко зрозуміти з назви, цей підвид означає числівники, які передають порядок при лічбі. Можна сказати, що перший передає внутрішню кількісну ознаку, тоді як другий – зовнішню. Важливо, що в українській мові, попри певну лексичну спільність, велика маса кількісних та порядкових числівників не є спільнокореневими словами. Порядкова форма для цього прикладу – слово «перший», яке зовсім не схоже на «один». Порядкова форма більше схожа на прикметник, принаймні граматично, а от кількісна – на іменник. Тож ця вправа перевіряє фактичні знання дитини з цієї теми, а також  допомагає закріпити й перевести у практичне русло серйозних навичок, які допоможуть у майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.7
Вписуємо числівники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися