Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже неодноразово проходила вправи, протягом виконання яких необхідно було доповнити слово, завершити його, вписавши пропущену літеру або цілу морфему. Це завдання схоже на такі попередні вправи, але має певну відмінність. По-перше, на всіх його етапах дитина завжди має вписувати лише приголосні. По-друге, хоча акцент у механіці виконання завдання й зроблено на виді звуків і відповідно буквах, які їх передають на письмі, пропущено такі частини слів, які змушують звертати увагу ще й на морфемний склад слів. На екрані перед дитиною міститься зображення малюнку – нового для кожного етапу завдання. В центрі екрана – персонаж, який ніби звертається до учня. В одній діалоговій хмаринці міститься картинка – досить деталізована, хоча й мініатюрна, а також сповнена символами та певним настроєм, адже може зображати як конкретні предмети, так і абстрактні явища. Паралельно до неї є ще одна діалогова хмаринка. У ній це ж явище називається словом, точніше – іменником. Однак, слово це неповне – у ньому пропущено певну частину, яка складається лише з приголосних. Дитина має проаналізувати малюнок та зрозуміти, яке слові є в іншій діалоговій кульці, щоб правильно його доповнити, вибравши потрібні приголосні, котрі дитина має самостійно вписати у порожню ділянку у слові. Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати подібну послідовність дій. При цьому збіг кількох приголосних для української мови – явище досить нетипове і зустрічається здебільшого там, де проходить межа між коренем та суфіксом або між суфіксом та закінченням. Таким чином дитина підмічає ці особливості будови слова та морфемний склад певної граматичної форми наданого іменника.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.10
Вписуємо пропущені приголосні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися