Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує роботу над переносним та прямим значенням, однак, цього разу акцент уваги дитини трохи зміщується, що робить це завдання більш цікавим для виконання. Деякі слова, як вже знає учень, цілком можуть використовуватись у прямому та переносному значеннях. Пряме значення – це те, що здебільшого має на увазі людина, коли просто вимовляє це слово саме по собі, поза контекстом. Наприклад, «золотий» означає назву матеріалу, з якого було зроблено предмет. Переносне значення з'являється завдяки асоціаціям, котрі повʼязані з цим словом. Переносне значення ніби вторинне, однак, воно допомагає втілити образне мислення, що надає мовленню більшої специфіки та виразності. Скажімо, «золоті руки» є таким словосполученням, адже те, що виготовлено із золота, є цінним; відповідно руки, які порівнюють із золотом, більш майстерні, вмілі. На екрані перед дитиною міститься зображення словосполучення, де прикметник вжито в переносному значенні. Під ним знаходиться той самий прикметник, але вже без іменника. Під парою словосполучень, одним повним і одним неповним, міститься кілька іменників. Серед них треба вибрати один такий, який можна додати до неповного словосполучення і таким чином доповнити його, завершити і зробити це таким чином, аби прикметник було використано у прямому значенні. Дитина аналізує всі варіанти, подумки підставляє кожен та порівнює, як змінюється значення прикметника в залежності від іменника, з яким він повʼязується. Коли школяр знаходить потрібний, то виділяє його – і проходить на наступний етап, де буде аналогічна пара висловів, однак, прикметник буде вже іншим. Перед цим дитина має можливість порівняти однакові прикметники, які набувають різних значень в залежності від контексту.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.5
Замінюємо слово у словосполученні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися