Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Мова математики – це, звісно, цифри. Вони цілком зручні, практичні й ефективні. Цифри лаконічні, вони легко сприймаються, з ними зручно працювати та їх легко зобразити. Однак, їхнє смислове наповнення – це назва слів, які означають кількість та порядок при лічбі. Назва є й у кожного математичного знаку, кожного символу на кшталт «=» або «+», у кожного математичного процесу або дії. І кожна назва – окреме слово. Назва – це, звісно, іменник, однак, слова, що називають числа, є саме числівниками. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься перекладати з мови сухих цифр на мову слів, тобто описувати за допомогою числівників та інших допоміжних мовних одиниць приклади та математичні вирази. На екрані перед дитиною міститься один такий приклад на кожному етапі завдання. Він є зображеним на дошці, а поруч з нею – вчителька та учень або учениця. Ці образи використовуються для смислового наповнення тексту, а також для того, щоб урізноманітнити візуальний ряд завдання. Під прикладом, вирішувати який не треба, бо відповідь вже є в наявності, міститься текстовий «переклад» виразу. Всі дії та порядок їх виконання описані, тоді як бракує саме числівників, які назвали б числа, з якими працював один з персонажів на малюнку. Дитина шукає потрібні числівники серед варіантів, поданих під робочою зоною. Коли школяр знаходить потрібне слово, то переміщує його саме у ту частину виразу, в яку треба, аби витримати порядок роботи з числами. Після того, як дитина повністю доповнить вираз, вона пройде на новий рівень завдання, де буде інший приклад та нові числівники для опрацювання. При цьому у виразах будуть вже більші цифри, аби учень запамʼятовував особливості правопису відповідних до них числівників.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.2
Записуємо математичний вираз
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися