Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Питання – це те, що допомагає працювати з граматичними формами всіх частин мови, зокрема і числівника. У визначенні сказано, що це – частина мови, яка відповідає на питання «скільки?» та «котрий?». Відповідно, саме з цими питаннями повʼязані дві форми числівників: кількісна та порядкова. Перша форма, що відповідає на питання «скільки?» означає кількість названих предметів; друга, яка відповідає на питання «котрий?» звертає увагу на те, яким в порядку лічби є названий предмет. Отже, вони зовсім різні, як і морфемний склад форм числівників, які передають словами одну цифру, але в різний спосіб. На екрані перед учнем міститься зображення цифри – нової для кожного наступного етапу завдання. По обидва боки від неї – робочі зони. Перша для числівника, який передає кількість у вигляді цієї цифри. Ця робоча зона підписана питанням «скільки?», адже на нього цей числівник й відповідає. Друга підписана питанням «котрий?» і означає, звісно, порядок при лічбі, який відповідає зображеній цифрі. Наприклад, якщо на екрані «2», то у одному каркасі треба вписати «два», а у іншому – «другий». Кількість клітинок у каркасах для числівників є єдиною підказкою для дитини стосовно потрібних форм. Коли учень вписує відповідні слова до робочих зон, то проходить на наступний етап до іншої цифри над ними, хоча механіка виконання завдання залишається такою ж самою. Роль цієї вправи потрійна. Перш за все, вона перевіряє знання дитини кількісних та порядкових числівників. Друга – це завдання допомагає закріпити знання правопису числівників, які називають невеликі цифри. Третє значення цього завдання полягає у тому, що воно ілюструє розбіжності та схожість між кількісними та порядковими числівниками в різних випадках.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.1
Змінюємо числівники за питаннями
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися