Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
9.УМ.1.2.Б. Граматична основа речення. Односкладне і двоскладне речення. Розділові знаки у простому ускладненому реченні
L.9.1.b. Синтаксичні конструкції
L.9.2. Розуміння загальних принципів уживання правил пунктуації й орфографії в усному й письмовому мовленні
Учень/учениця:
- знає й називає основні ознаки речення;
- ставить розділові знаки в простому ускладненому реченні та обґрунтовує їх відповідними правилами;
- визначає в тексті прості речення, розрізняє двоскладні й односкладні речення, виділяє в них граматичну основу;
- складає висловлення на актуальні й цікаві теми, використовуючи виражальні можливості простого ускладненого речення;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила.
Учень/учениця:
- розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
- розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
- аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
- використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
- розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
Учень/учениця:
- розставляє розділові знаки в простих ускладнених реченнях та між частинами складного речення, обґрунтовує їхнє вживання відповідними правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- користується відповідними розділовими знаками в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення й мети висловлювання;
- правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат із тексту;
- вибирає прості, складносурядні або складнопідрядні речення, щоб відображати різну взаємодію між думками.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.1
Досліджуємо пунктуацію простого речення
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
