Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Пов'язані стандарти
                    
                    9.УМ.1.2.В. Пряма й непряма мова. Діалог
                    
                        
                    
                    L.9.1.b. Синтаксичні конструкції
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       пояснює поняття прямої та непрямої мови як способів передавання чужого мовлення;
-       ставить і пояснює розділові знаки в реченнях із прямою й непрямою мовою, при діалозі, у реченнях, що містять цитати;
-       визначає в тексті речення з прямою й непрямою мовою, цитатами, репліки діалогу;
-       складає речення з прямою та непрямою мовою;
-       створює й розігрує діалог на запропоновану або самостійно обрану тему;
-       порівнює виражальні можливості різних способів передавання прямої мови;
-       проводить мовні експерименти, спостерігає, аналізує будову речень, замінюючи пряму мову непрямою.
                    Учень/учениця:
-       розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
-       розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
-       аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
-       використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
-       розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            З.7
             
            Вибираємо правильно побудовану схему речення з прямою мовою
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
