Знання алфавіту є базою для вивчення письмової української мови. Знаючи порядок літер, дитина зможе вільно в них орієнтуватись і добре запамʼятати кожну. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини ставити літери на свої місця відносно одна одній. На екрані перед дитиною зображено кілька літер. Їх небагато, але знаходяться вони у хаотичній послідовності. Завдання, що ставиться перед учнем на кожному з етапів вправи, полягає у тому, щоб поставити ці літери у алфавітному порядку. Коли дитина це робить, то проходить далі, на новий рівень завдання, де перед нею буде вже інший шматочок алфавіту та нові літери, які теж треба поставити правильно. Хоча ця вправа не має суттєвого ігрового аспекту або сюжетного елементу, кольорове та яскраве оформлення літер та можливість переміщувати елементи, робить завдання дійсно цікавим дитині. Окрім того, з кожним етапом її дії будуть більш впевненими, а відтак – і більш швидкими, тож останні рівні можна буде проходити на час. А це в свою чергу зробить виконання вправи більш динамічним та результативним. Для підказки є озвучка необхідного ряду літер, однак краще намагатись нею не користуватись.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.