Дієслова – набагато більш різнопланові слова, ніж може здатись з першого погляду. Вони означають дію, але дією може називатись також і емоційний стан. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись впізнавати дієслова, які пов’язані з емоціями, та працювати саме з ними. На екрані перед учнем є малюнок, на якому зображено казкову тваринку, котра переживає певні емоції. Їх легко вгадати по міміці істоти: чи то вона всміхається, чи то сміється, чи то плаче – варіантів безліч, як і багата гама людських почуттів. Під зображенням є кілька дієслів, що називають емоційний стан та пов’язані з ним дії. Учень має обрати те слово, що підходить до малюнка за сенсом. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де буде не тільки нова емоція та інші дієслова, а й інша істота. Різноманіття казкових тварин, котрі намальовані у приємному стилі та вельми якісно, гарантує інтерес дитини до виконання вправи. А саме завдання стане чудовим тренуванням для розширення мовного діапазону учня, який тепер зможе пояснювати емоції не тільки іменниками (котрі почуття називають), а й дієсловами, які виражають дії у емоціях.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.