Речення – це мовна конструкція, що складається з кількох слів. Ці слова, маючи кожне своє лексичне значення, доповнюють один одне і створюють повноцінне повідомлення. Але для цього дані слова мають граматично пов’язуватись між собою. У ході виконання цієї вправи дитина буде вивчати способи створення цього зв’язку. На екрані перед учнем міститься речення. Воно не є повним, адже пропущено останнє слово, на місці якого просто пуста ділянка. Дитина має завершити речення. Щоб це зробити, необхідно з-поміж кількох варіантів малюнків, що знаходяться під реченням, знайти вірний. Орієнтуватись учень має не тільки за сенсом, а й за граматичними ознаками. Наприклад, якщо у реченні вказано слово «мудра», то очевидно, що слово, до якого відноситься цей прикметник, жіночого роду, а відтак саме його і треба вибрати дитині серед інших варіантів. Важливо, що обирати учень має не слова, а саме малюнки. Кожна ілюстрація виконана у гарному стилі, деталізована та якісно зроблена. А головне – поєднання буквено-символічного ряду з візуальним стимулює пам’ять дитини та її увагу. Коли ж учень зробить свій вибір, то перейде до наступного етапу вправи, де інше речення теж треба закінчити вірним малюнком, обраним з-поміж різних (і нових) варіантів.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: складає речення, виділяє послідовність слів у реченні; вживає і прості, і поширені речення.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.