Назва предмета – це певне слово, але якщо у процесі мовлення воно сприймається як цілісна структура, то, розглядаючи його уважніше, можна знайти й окремі його елементи – літери, з яких це слово будується. Правильний порядок літер й визначає слово та його значення. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься знаходити частини цього буквеного набору. На екрані учень бачить перед собою зображення предмета і його назву, записану різнокольоровими літерами під цим малюнком. Але це слово не є повним, адже у ньому пропущеною є як мінімум одна буква. Тим не менш її порожні сірі контури дитина бачить, а головне – бачить і предмет, назву якого знає. Під малюнком і неповним словом є кілька літер, одна з яких підходить на пропущене місце як за контуром, так і за значенням. Дитина має визначити правильну літеру, після чого перемістити її, куди потрібно. Коли учень це робить, то проходить далі, на наступний етап, де має виконати аналогічну дію, але вже з новим словом, іншими літерами та новим набором літер для вибору одного правильно варіанта для доповнення слова і його завершення. І навіть якщо дитина помилиться, то все одно пройде на наступний етап завдання.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".