Приголосні звуки української мови поділяються на кілька підвидів: на глухі та дзвінкі. Хоча всі приголосні утворюються при поєднанні голосу та шуму. Дзвінкими називаються ті приголосні звуки, при творенні яких шум майже не використовується, практично тільки голос. У ході виконання цієї вправи дитина вивчає ці приголосні, бо працює саме з ними. На екрані перед учнем з'являється слово. Воно зображено не повністю – відсутня одна літера. Той предмет чи явище, яке називає це слово, намальовано поряд. Малюнок додає вправі не тільки більш цікавий зовнішній вигляд, а й відволікає дитину, змушуючи її концентрувати увагу на буквах, що в свою чергу дасть можливість краще запамʼятати урок. Окрім того, малюнок ще й є підказкою для того, щоб зрозуміти, яким має бути слово у повному вигляді. Під самим словом є кілька букв, серед яких є одна, що підходить для того, щоб доповнити його. Коли дитина робить вибір, то, незалежно від того, чи це рішення правильне, проходить на наступний рівень завдання, де на дитину чекатиме нове слово та нові літери, але завжди – дзвінкі приголосні.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.