Лексичне значення слова є тим, що, власне, людина має на увазі, коли це слово промовляє. Але воно нерозривно повʼязане з послідовністю своїх складників: літер на письмі та звуків в усному мовленні. Якщо літери у слові поміняти місцями, воно може докорінно змінити своє значення. У ході виконання цього завдання дитина буде вивчати саме цей нюанс. На екрані перед дитиною міститься слово. Над ним є завдання, у якому зазначено, як має виглядати нове слово, утворене з літер першого. Поряд літає намальована фея – цей образ найкраще асоціюється з чарівними перетвореннями. Її наявність додає елементу гри. Щоб перетворити одне слово на інше дитині треба просто поміняти місцями літери так, щоб кінцевий результат був подібний до слова-мети, вказаної у завданні. Коли дитина це робить, то проходить на наступний рівень вправи, де треба виконати аналогічну дію, щоправда вже з іншим словом. Важливо, що завдяки цьому завданню дитина усвідомлює всю важливість правильного порядку літер у словах. Це не тільки посилює інтерес до їхнього вивчення, а й розвиває грамотність. Важливо, що з одного рівня на інший дитина рухатиметься навіть якщо припуститься помилки.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.