Звуки української мови діляться на два типи: голосні та приголосні. Перші при вимові використовують тільки голос, тому при подовженому виголошуванні не змінюють звучання. Другі містять у своїй структурі також і шум, тому якщо їх промовляти протяжно, звучання звука змінюється. Але ці тонкощі більше повʼязані з навчанням. В навколишньому світі дитина постійно зустрічається з голосними звуками. Тільки осягнувши це, дитина зацікавиться їхнім вивченням. Власне, цьому й присвячено дану вправу. На екрані дитина бачить певну ілюстрацію. Казкового ведмедика, який одягнений у костюмчик. Під ним знайомі дитині овочі та фрукти. Завдання полягає у тому, щоб обрати той плід, назва якого починається із вказаної у завданні голосної. Коли учень це робить, то проходить далі, до наступного рівня вправи. Там дитина побачить вже іншу ілюстрацію. Тепер перед ведмедиком улюблені ягоди. Змінюється й буква-орієнтир. Але механіка залишається тією ж самою, як і на попередньому рівні. Учень має знайти необхідний плід та передати його ведмедику. І навіть якщо учень помилиться, то все одно продовжить виконання вправи.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.